• 1400/02/05 - 07:30
  • تعداد بازدید : 509
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به پاس همکاری و مشارکت با دامپزشکی؛

تقدیر از مدیران عامل شرکت تعاونی گاوداران دهاقان و پویا شهر شهرستان دهاقان

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان به نیابت از مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با اهدای لوح به مدیران عامل شرکت تعاونی گاوداران دهاقان و پویا شهر از آنان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان؛ مهندس داریوش هاشمی <<سرپرست شبکه>> با دعوت از مدیران عامل شرکت تعاونی گاوداران دهاقان و پویا شهر در محل شبکه دامپزشکی، طی نشستی ضمن ارائه آمار در حوزه دام و تقسیم بندی فعالیت های دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک انسان و دام توضیحاتی ارائه نمود.                                                                                              

وی با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری ها به ویژه بیماری تب برفکی در جمعیت دامی و زیانهای اقتصادی وارده، نسبت به تداوم فرهنگ سازی توسط شرکتهای تعاونی بین دامداران تحت پوشش و واگذاری تامین واکسن و خدمات واکسیناسیون به بخش خصوصی با نظارت شبکه دامپزشکی اطلاع رسانی نمود.

هاشمی تاکید نمود: شرکتهای تعاونی می بایست از طرق مختلف نسبت به افزایش آگاهی دامداران صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی اقدام و آنان را به واکسیناسیون از طریق بخش خصوصی دامپزشکی و ایجاد رابطه تنگاتنگ با شبکه دامپزشکی جهت پیشبرد اهداف ترغیب نمایند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان در پایان این دیدار و گفتگو با عنایت به همکاری قابل قبول شرکت تعاونی گاوداران دهاقان و پویا شهر در تامین هزینه خرید واکسنهای دامی و همکاری مناسب و مداوم با مجموعه دامپزشکی، به نیابت از دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان لوح های سپاسی را مدیران عامل شرکت های تعاونی مذکور تقدیم نمود.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,خبر,شهرستان دهاقان
  • کد خبر : 273344
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید