• 1401/09/26 - 13:58
  • تعداد بازدید : 374
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در راستای آگاهی بخشی؛

برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام در سطح شهرستان گلپایگان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان اظهار نمود: آشنایی عموم مردم با بیماری های مشترک بسیار حائز اهمیت می باشد و در این راستا برگزاری کلاس های آموزشی ویژه جامعه هدف تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان؛ دکتر مهدی نوری <<رئیس شبکه>> با اعلام این خبر گفت: کلاس آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک قابل انتقال از دام به انسان توسط این شبکه در طی شش ماهه دوم سال در سطح شهرستان گلپایگان برگزار می گردد.

وی هدف از برگزاری این کلاس را آگاهی بخشی از نحوه انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، مقابله با هرگونه خسارت احتمالی و و وظایف سازمان دامپزشکی در زمینه پیشگیری از بیماری های مشترک به خصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و بیماری تب مالت و هاری عنوان کرد.

دکتر نوری در پایان خاطر نشان کرد: آشنایی عموم مردم با بیماری های مشترک حائز اهمیت می باشد به گونه ای که این شبکه تاکنون در چند روستای شهرستان اقدام به برگزاری کلاس نموده و تا پایان سال جاری بصورت مستمر و هماهنگی با دهیاران وشورا های شهر وروستا با محوریت این شبکه و تدریس دکتر کیماسی کارشناس شبکه در دستور کار قرار گرفته است.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,خبر,شهرستان گلپایگان
  • کد خبر : 295527
کلمات کلیدی
prisf مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اصفهان

prisf مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اصفهان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید