• 1399/07/17 - 20:58
  • تعداد بازدید : 540
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان نطنز:

دامپزشکی در فرآیند بهداشت، سلامت و صادرات فرآورده های خام دامی نقش بسزایی دارد

تعدادی از مسولین شهرستان نطنز به مناسبت هفته دامپزشکی به صورت جداگانه با سرپرست و دیگر کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان دیدار و از آنان تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز؛ همزمان با هفته دامپزشکی، تعدادی از مسئولین شهرستانی نظیر فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده استان اصفهان در شورای عالی کشور، رئیس شورای اسلامی شهرستان نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر بادرود، رئیس اداره تعاونی روستایی و رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان نطنز با حضور در محل این شبکه، به صورت جداگانه با سرپرست و دیگر کارکنان دیدار و نیز هفته دامپزشکی را تبریک گفتند و با برخی از وظایف تخصصی دامپزشکی در حوزه بهداشت و سلامت جامعه بیشتر آشنا شدند.

دکتر سیامک رضوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نظنز ضمن عرض خیر مقدم گویی به هریک مسئولین شهرستان در ادامه گزارشی از اقدامات شبکه در راستای مبارزه با بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر چرخه تولید تا عرضه فرآورده های خامی و ...ارائه نمود.

رمضانعلی فردوسی فرماندار شهرستان نطنز در دیدار صمیمانه با کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن بیان خداقوت، اظهار داشت: دامپزشکی در بهداشت، سلامت و صادرات فرآورده های خام دامی نقش بسزایی دارد که همین امر سبب شده صادرات این نوع فرآورده ها به اقصی نقاط جهان صورت بپذیرد و اهداف مدنظر در زمینه صادرات محصولات غیر نفتی تحقق یابد.

فرماندار شهرستان نطنز در پایان با اهدا لوح سپاس به سرپرست و کارکنان شبکه دامپزشکی از زحمات آنان در جهت تامین و ارتقا سلامت و بهداشت عمومی جامعه تقدیر و تشکر نمود.

 

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,شهرستان نطنز
  • کد خبر : 256494
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید