هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي این سازمان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

2. در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.

6. در پرتال شرکت سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرکل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفاتر مختلف، درخواست ملاقات با مدیرکل و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

7. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی it.isfahan@ivo.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

8. این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.