شما می توانید از طریق  پیوندهای زیر از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان شکایت نمایید :

 

سامانه ارتباط مردم و دولت سامانه سامد


 

سامانه بازرسی کل کشور

 

 

تکمیل فرم رسیدگی به شکایات در پرتال سازمان دامپزشکی کشور

 

تکمیل و ارسال شکایت به صورت حضوری :

ارسال مستقیم شکایات به اداره کل دامپزشکی استان اصفهان(اطلاعات تماس در قسمت : منوی سایت > درباره ما > تماس با ما درج شده است.

دریافت فرم شکایت از اداره کل دامپزشکی استان اصفهان : شما می توانید فرم زیر را دانلود و پس از تکمیل به واحد حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ارسال نمایید .

 

 

معرفی مرکز ارتباطات مردمی (سامد ):

هموطنان عزیز می توانند جهت ارائه ایده، طرح، پیشنهاد، شکایت، انتقاد و درخواست از طریق تلفن 111 با استانداری و فرمانداری محل سکونت خود ارتباط برقرار نمایند. ازآنجا که ساختار جدید ارتباطات مردمی بصورت یکپارچه الکترونیکی تعریف شده و دارای سطح بندی اجرایی است. بنابراین، ارتباط مردم با نزدیکترین مرجع پاسخگویی (استان و شهرستان) از نظر فرآیند پاسخگویی با سطوح اجرایی بالاتر تفاوتی نخواهد داشت و بعضا مدت زمان کمتری برای رسیدگی و اخذ پاسخ نیاز دارد.

 

 

 

ارتباطات مردمی رییس جمهور

برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین حکمران جامعه اسلامی و مردم از حقوق متقابل بین آنها و مورد تاکید در دین مبین اسلام است. هر چند که برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز نیز از موثرترین انواع ارتباطات است اما به دلیل سختی ها و پیچیدگی های زندگی امروزی  و تحولات چشمگیر و شگرف عصر ارتباطات،کانالهای ارتباطاتی متنوع و بعضا سهل و کم هزینه ای برای برقراری ارتباطات بوجود آمده است. مرکز ارتباطات مردمی با تغییر ساختار ارتباطات مردمی در کشورتحولی عظیم را در برقراری کمی و کیفی ارتباطات ایجاد نمود که افتتاح پروژه ملی سامد دانست.

 

نکات کلیدی برای تماس با سامانه111 

-در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی 111 وصل می شوید.
-قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است.
-در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمی تواند تقاضایش را از سیستم پیگیری نموده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.
-از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان یک تقاضا اجتناب کنید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود است و در صورت تکراری بودن ثبت نمی شود.
-از تکرار هر موضوع مورد نظر در سایر قالب ها مانند نامه، پیامک و ...و یا از طریق سایر اعضای خانواده اجتناب نمایید؛ زیرا سیستم نرم افزاری سامد یکپارچه بوده و پیام از هر کانالی و به هر نامی که در سیستم ثبت شود، روند رسیدگی مشابه دارد و ثبت مجدد پیام ها امکان پذیر نمی باشد.
-برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود، در زمان هایی که صف انتظار تلفن 111شلوغ است، تماس را ازطریق سیستم ضبط پیام ادامه داده و یا ارتباط را به ساعات دیگر موکول کنید.
- درصورتی که پیام دریافت شده به شخصی غیر ازتماس گیرنده برگردد، مانند همسر، فرزند، پدر، مادرو...الزامی است مشخصات فردی که تقاضا به او مربوط است، ذکر شود نه شخص تماس گیرنده.
-سعی کنید از ذکر موارد متعدد در تقاضای خود یا شرح مفصل آن اجتناب نمایید. فقط مواردی را که برای شما اضطراری است، مطرح کنید.

 

فایل ها

لینک کوتاه